Bygg varumärket med hjälp av medarbetarna
Att ta hjälp av medarbetarna för att bygga varumärkeskännedom på LinkedIn är riktigt bra. De kan, med viss hjälp bli dina bästa ambassadörer.
Dessutom får en profil högre räckvidd, större engagemang och jag som person pratar hellre med en annan person, än ett varumärke.
Koppla detta till en ny funktion på LinkedIn där du delvis kan få statistik över medarbetarnas engagemang.
Läs mer här:
https://smartbizz.se/employee-advocacy-bygg-varumarket-med-hjalp-av-medarbetarna/
https://smartbizz.se/nya-funktioner-for-foretagssidor-pa-linkedin/
Börja prenumerera på podden redan nu:
Följ LinkedInpodden i sociala medier
Följ gärna mig, Linda Björck på LinkedIn samt prenumerera på nyhetsbrevet.
Vill du sponsra podden?
Ta kontakt med Linda!
Ge mig feedback!
Vad ska jag prata om framöver?
Kommentera här nedanför och om du gillade avsnittet, ge en kort rekommendation!