Gör så här när du skapar innehåll till LinkedIn
Att skapa innehåll effektivt handlar mycket om planering och att du vet vad du eller ditt företag vill ha ut av LinkedIn.
Vad är målet med att din närvaro på LinkedIn?
Men det handlar också om din målgrupp.
Vilket intresse och behov har din målgrupp? Och hur kan du hjälpa dem med ditt innehåll? Det är alltså målgruppen som ska vara i fokus, inte du eller företaget.
Fördjupa dig här:
https://smartbizz.se/skapar-du-innehall-effektiv-satt/
https://smartbizz.se/schemalagga-inlagg-i-sociala-medier-och-7-bra-verktyg/
Utbildning, skapa innehåll effektivt, https://smartbizz.se/utbildning-skapa-innehall-till-linkedin/
Utbildning, marknadsföring på LinkedIn, https://smartbizz.se/linkedin-utbildningar/
ÖVRIGA LÄNKAR :
Blogg SmartBizz: Blogg SmartBizz
LinkedIn: Linda Björck
LinkedIn: SmartBizz
Youtube: Linda Björck
—
Har du förslag på innehåll?
Skicka ett dm till Linda Björck på LinkedIn eller ett mail.
—
Lär du dig något?
Berätta för andra och lämna en review på iTunes eller Spotify
Då blir jag jätteglad och du hjälper andra att hitta till LinkedInpodden.
Och kom ihåg att du även klickar på prenumerera så slipper du missa något avsnitt!
Börja prenumerera på podden redan nu:
— —
Om mig:
Jag har utbildat i LinkedIn i över 10 år. Dessutom ingår jag i en expertgrupp, utvald av LinkedIn, och som har direktkontakt med LinkedIn. Har du frågor eller synpunkter, skicka dm via LinkedIn eller via SmartBizz.se
// Linda Björck
Följ gärna mig, Linda Björck på LinkedIn samt prenumerera på nyhetsbrevet.
Vill du sponsra podden?
Ta kontakt med Linda!
Ge mig feedback!
Vad ska jag prata om framöver?
Kommentera här nedanför och om du gillade avsnittet, ge en kort rekommendation!