Schemalägga inlägg på LinkedIn

I dagens avsnitt pratar vi om verktyg som sparar din tid och som gör att du kan schemalägga dina inlägg på LinkedIn.

Genom att du använder ett verktyg för att schemalägga dina inlägg på LinkedIn kommer du sparar mycket tid. LinkedIn har inget inbyggt verktyg utan du behöver ha ett 3:e partsverktyg för att kunna schemalägga inlägg på LinkedIn.

Linda arbetar väldigt strategiskt och har runt 60-70 inlägg som är schemalagda – per plattform, men även om inläggen är schemalagda behöver hon ändå vara där för att besvara kommentarer.

Du måste även vara flexibel och flytta runt med dina inlägg för som Linda säger, vem vill läsa gamla nyheter?

Verktygen som vi nämner:

Buffer 

Hootsuite 

Sprout social 

7 bra verktyg för att schemalägga dina inlägg 

Vill du sponsra LinkedIn-podden?

Ta kontakt med Linda eller Tomas!

Ge oss feedback!

Vad ska vi prata om framöver?
Kommentera här nedanför och om du gillade avsnittet, ge oss en kort rekommendation!

Här hittar du LinkedInpodden:

Börja prenumerera på podden redan nu:

Spotify

Podcaster

Följ LinkedInpodden i sociala medier

Facebookgruppen

Instagram

Youtube

Följ gärna Linda Björck och Tomas Tränkner på LinkedIn samt prenumerera på nyhetsbrevet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *