Vilken nytta gör ditt innehåll på LinkedIn? #171

Vilken nytta gör ditt innehåll på LinkedIn?

I dag är det enkelt att ta fram innehåll men vad säger ditt innehåll om dig och ditt varumärke egentligen?

Vad innehåller ditt innehåll, dvs själva kontexten?

Vem riktar sig ditt innehåll till?

Vem har nytta av detta?

Ju mer du vet om din målgrupp desto bättre blir det.

Ha din målgrupp i fokus och ha ett ämne per inlägg.

Om du försöker prata med många pratar du med ingen.

Fördjupa dig här:

https://smartbizz.se/hjalper-eller-stjalper-ditt-innehall-ditt-varumarke/

https://smartbizz.se/idetorka-9-verktyg-som-hjalper-dig-med-innehall-till-linkedin-sociala-medier/

https://smartbizz.se/7-egenskaper-du-behover-som-arbetar-med-innehallsmarknadsforing/


Börja prenumerera på podden redan nu:

Spotify

Podcaster

Följ LinkedInpodden i sociala medier

Facebookgruppen

Instagram

Youtube

Följ gärna mig, Linda Björck på LinkedIn samt prenumerera på nyhetsbrevet.

Vill du sponsra podden?
Ta kontakt med Linda!

Ge mig feedback!

Vad ska jag prata om framöver?
Kommentera här nedanför och om du gillade avsnittet, ge en kort rekommendation!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *